POLITICA DE RETUR ȘI RAMBURSARE

SC AES TOOLS SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

Această politică este suplimentară față de drepturile oferite de lege si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

SC AES TOOLS SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

SERVICIUL RETUR

NOTA

Magazinul online ( www.aes.ro)  este destinat exclusiv persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea produselor în locațiile comerciale aflate pe teritoriul Romanie.

Se asigură în condiţiile în care:
– Produsele se returnează în maximum 14 de zile de la achizitie. Daca produsul nu face obiectul unei comenzii speciale sau daca a fost personalizat conform cererii clientului.

Marfa vândută nu poate fi refuzată sau returnată de Cumpărător, pe motiv de comandă greșită sau alte motive similare.
– Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
– Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
– Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
– Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. ulei) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
– Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (palet, pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
– Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
– Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:


– În numerar, pentru sumele plătite în numerar la sediul firmei;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

– Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

– Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate – cu card de credit).

Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

Costul transportului de retur cade in sarcina cumpărătorului

Formular de retur